Wprowadziliśmy kilka nowych elementów w panelu dla księgowych. Dzięki nim łatwiej będzie zapanować nad dokumentami i usprawnić komunikację między pracownikami.
Zacznijmy od panelu użytkownika – tutaj pojawiła się opcja „Zarządzanie biurem”. W niej można dodać nowych pracowników, przedłużyć pakiet. Natomiast w module płatności, od teraz jednym kliknięciem podłącza się kartę płatniczą. To na pewno przyspieszy comiesięczne rozliczenia z Taxomatic.
Kontrolowanie
pracowników
Księgowi mają bardzo dużo obowiązków. Oprócz rozliczeń dla
klientów, świadczą także usługi doradcze, muszą być na bieżąco ze zmianami w
prawie.
Na zarządzanie firmą i nadzorowaniem pracy zespołu zostaje
już niewiele czasu. Dlatego w Taxomatic tuż po zalogowaniu właściciel biura
rachunkowego:
-
dowie się, jakich i ile deklaracji zostało
przygotowanych i wysłanych przez program.
-
sprawdzi, które z deklaracji mają już UPO.
-
zweryfikuje, ilu klientów biuro obsługuje w
danym miesiącu i z jakiego pakietu dana firma korzysta (pomocne, jeśli to biuro
opłaca abonament Taxomatic za klienta).
-
sprawdzi, ile czasu w miesiącu dany pracownik
poświęcił konkretnej firmie.
-
przejrzy statystyki dokumentów: ile zostało
wprowadzonych automatycznie a ile ręcznie, oraz ile spraw zostało do zrobienia.
Dodaj to, z czego realnie korzystasz
Nie chcieliśmy powtórzyć błędu innych programów księgowych i
podać kilkuset funkcji w nieprzyjemnej formie. Mamy przejrzysty i estetyczny
panel, z którego można usuwać elementy, których nie potrzebujemy oraz dodawać
nowe.
Kolejne nowości
Coraz więcej pomysłów i sugestii zostawicie na naszej
skrzynce info@taxomatic.pl, jak i
wiadomościach na https://www.facebook.com/Taxomatic/.
Dziękujemy :) Już niebawem w pełni uruchomimy nowy sposób płatności
dla biur rachunkowych. Księgowy będzie mógł sam zapłacić za swoich klientów w
korzystnym rozliczeniu zbiorczym.